Rejestracja na stronie NOKTEL
1. Każdy użytkownik podczas procesu rejestracji musi podać prawidłowe dane, min: imię, nazwisko, adres zamieszkania itp.
2. Podczas rejestracji należy podać prawidłowy adres email Państwa konta pocztowego - będzie on potrzebny do potwierdzania operacji zakupu danego produktu. Jeśli nie posiadają Państwo konta email mogą je Państwo założyć bezpłatnie na jednym z darmowych serwisów.
3. Po przejściu pomyślnie przez proces rejestracji otrzymają Państwo na adres email informacje potwierdzającą założenie nowego konta.
4. Podawanie danych nie swoich lecz kogoś zupełnie innego lub danych przypadkowych np: imie"rejo" będzie skutkowało usunięciem takiego konta z bazy danych.
5. Jeśli użytkownik zakupi produkty których nie będzie chciał odebrać jego konto zostanie wyłączone.
6. Oferta sklepu nie stanowi oferty w rozumieniu prawa cywilnego
7. Adresy mailowe podane dobrowolnie w procesie rejestracji użytkownika mogą zostać wykorzystane do przesyłania informacji handlowych, informacji o nowościach oraz innych informacji związanych z działalnością firmy NOKTEL. Każdy użytkownik może zrezygnować z otrzymywania takich informacji. W tym celu należy skontaktować się mailowo lub telefonicznie i wyrazić takie życzenie.
Zwroty i reklamacje:
a) Dane Sprzedawcy NOKTEL Włodzimierz Tarnowski ul. Tęczowa 67 53-601 Wrocław
b) Firma wpisana do ewidencji działalności gospodarczej pod numerem ewidencyjnym KRS: 0000005601 przez Prezydenta Miasta Wrocławia
c) Procedura reklamacyjna:
1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem sklep@e-noktel.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.
Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
- Imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
- Datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji
- Przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego
- Wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie w odniesieniu do powstałych braków.
3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail lub na adres korespondencyjny podany przy rejestracji.
d) Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy:
W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego środki.
Aby skutecznie odstąpić od umowy należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: sklep@e-noktel.pl. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy WZOR DOSTĘPNY W REGULAMINIE. Przesyłkę należy wysłać na adres firmy dostępny w dziale kontakt. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy):
NOKTEL Włodzimierz Tarnowski ul. Tęczowa 67, 53-601 Wrocław
Ja imię oraz nazwisko niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy kupna sprzedaży następujących rzeczy:
nazwy kupionych rzeczy, numer transakcji zakupu.
Data zawarcia umowy kupna sprzedaży to Proszę wpisać datę, data odbioru przedmiotów Proszę wpisać datę odbioru przedmiotów .
Imię i nazwisko: Imię oraz nazwisko kupującego
Login: Login kupującego
Adres: Adres kupującego
Data: Data odstąpienia od umowy
Podpis: Tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej
3. Koszt zwrotu zakupionych przedmiotów w przypadku odstąpienia od umowy:
W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru.
Brak odstąpienia od umowy:
Prawo do odstąpienia od umowy zawartej w ramach zakupów w sklepie nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów:
- O świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo do odstąpienia od zawartej umowy;
- W których cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
- W których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
- W których przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
- W których przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- w których przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
- w których przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
- w których konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
- w których przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- O dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
- Zawartej w drodze aukcji publicznej;
- O świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
- O dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
4. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:
Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej we Wrocławiu. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.
Sprzedawca oświadcza, że zobowiązuje się dostarczyć rzecz(y) bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży.